Hej alle sammen
Dagens klubroning var med den hårde elite på 5 deltagere, der mødte op og fik en enestående tur langs kysten i 23-24 grader, vind på 2 ms og i det hele taget pragtfuldt vejr.
Nicolaj testede vores ISA Bluefin kajak fra Kanokajakcenter.dk, Nicolaj syntes den var lige vel livlig, så i morgen tager han turen til Frederiksdal til Kanokajakcenter.dk for at prøve SAGA Bluefin kajak og selvfølgelig også nogle WIG kajakker, vi håber du får en dejlig dag og finder den rigtige kajak.
Turen i dag gik i mod syd og forbi sommerhusområderne og Urhøj Strand Camping der bare strålede i det dejlige vejr og det så ud som om der allerede var god belægning, jeg roede sammen med Bent, Julie og Heidi havde en rigtig tøsetur og selvom de bagved var vi ikke ret meget i tvivl om at de stadig var med, Nicolaj lå for det meste for sig selv og testede lidt, turen i dag bød på 7-8 km.
Tusind tak for en dejlig tur.
Hilsen
Lars